Pages

Saturday, February 13, 2010

Ibu..Nak Susu...!

Sedang aku duk layari tenet
Sambil nengok2 blog orang
Tetiba..
"Ibu..nak susu.."
"Jap laaaa.."

Pastu Batrisyia terus lesap..
Bila aku bangun nak gi wat susu dia..
Ya Allah!!!..
Nak tahu ape anak bertuah aku buat?
Ni haaa..


Duk mencedok susu dan letak dalam botol..
Hadooiii..
Nak buat susu sendiri..
Habeh la tumpah susu tu nanti..


Haaa kan ibu dah cakap..
Tumpah kang..
Agaknya letak air masak jer tu..
Bila aku rasa...mmm...
Sah air masak jek..
So,ibu tolong letakkan sikit air panas..
Bila ibu nak buat..
"Tisya nak buat sendiri ibu.."
"Biarlah Tisya buat..."
So,terpaksa la ibu menurut jek bila dia dah nangis..


Sengih la bila dapat buat sendiri..
Nak tutup dah nih..


Goncang dulu laa..
Biar sebati..


Mm..rasa dulu laaa..
Nyum..nyum..hihi
Sonoknya leh minum susu air tangan sendiri.. =)


Eeee tak sedapnya..
Nape rasa camni ibu..uhuhuhu
(Dah mula nak menangis)
Haa tu lah ibu nak buat tak mau bagi..
Eleh nak buat sendiri kunun..
Haaa rasakan (sambil ketawa terbahak2)
Mwa hahahaahahaha..
(Psst- kalau nak tahu..aku suka sangat tengok pic nih..
Klakor giler ngan memek muka camtuhh ekekekek)


"Mmmm baru la rasa cam susu.."

Ibu repair balik susu yang batrisyia buat tu..
Buang sikit...letak air panas sikit..
Susu sesudu lagi...
Baru la nak minum..
"Tu la lain kali jangan nak memandai-mandai buat sendiri.."


 *Psst....Tapi salah ibu jugakkan?
Anak nak susu tapi masih agi sibuk ngan blog..
Lebihkan blog dari anak sendiri huhu..
Nasib jugak la dia tak tuang air panas sendiri..
Kalau tak haru jugak kalo tumpah..
Abih la kulit anak ibu yang cumil itu..
Nauzubillah..
Mintak dijauhkan la sume tu...

"Maafkan ibu Sayang..
Pasni ibu takkan buat lagi..
InsyaAllah.."








4 comments:

Lt. Danny Rock said...

awww so sweet... very cute little boy

YanaNuar said...

Lt Danny Rock...

Sorry,little girl okey... =)
adakah wajah anak pompuanku ini cam lelaki? Memang tak patut tauuu huhu

Anonymous said...

mlah ngoh sian batisya....huhhu

YanaNuar said...

Din,

ahahaha...bese la bukan malas cuma suh tunggu kejap jek..hehe..

5 minit skali mitok susu...hadooiiii.letih wehhh..

Related Posts with Thumbnails