Pages

Friday, February 12, 2010

----@ GO ZAHIN GO @----

Alhamdulillah..akhirnya...
Tanggal 06/02/10...sekitar kul 10 mlm..
Zahin boleh jalan sendiri tanpa bantuan lagi..
Ibu laaa manusia yang paling gembira skali time tuh =)
Pasni tayah la duk pimpin dia lagi..
Ringan la skit beban ibu hehe

Jom la layan video Zahin nih..
First time berani jalan kat tempat yang luas..








9 comments:

MamaCira said...

wah.. tahniah sayang!!
dah pandai dah jalan...
bestnye kan tgk anak dah boleh berdiri di kaki sendiri.. :)

*tgk zahin jalan macam org mabuk pun ade.. klaka la..!! Hahaha.. tapi tetap comel!!

iedaLUVsham said...

yaehh!! tahniah, umur berapa? anak aku tak jalan2 lagi, takut kot ;p

YanaNuar said...

Mama Cira..

ahaha camtu la gaya dia jln skrg nih..kekadang jatuh jugak kihkih..tapi still merangkak jugak skali skala =)maklum la baru leh jalan..

Yang klakar time nak koner..jauh amik site cam nak koner kete ekeke

YanaNuar said...

IedaluvSham..

Timekasih mama =)

Umur 1 thn 3 bln..mm ye kot.

Zahin skrg ni pun masih lagi takut2 bila dia tengok tempat yang luas takde mende dia nak pegang..

Tak pe,jap gi kita tgk video anak awak plak time boleh jalan =)

Aidi-Safuan said...

wah..siap ada video lagi. camne mula2 bole jalan sendiri? saje2 ke memang nak suruh jalan sendiri gak?

YanaNuar said...

Aidi-Safuan..

owh dah tentu.memori terindah seorang ibu mesti la disimpan...nak2 lagi anak yang dikandung+dilahirkan dengan bersusah payah..

Sebagai kenangan kemudian hari =)

Anonymous said...

aku pun tmpg gmbre gk sbb ank sdre aku nie blh jln doh....
cayok2 zahin.....huhuhu
from kudin

YanaNuar said...

mekasih pok udin =)

Bila la leh jupe pok udin pulok nih..Nak tunjuk kehebatan Zahin jalan nih hehe

izatul qisteena said...

wahh comell~ mesti best kan bila tgk baby smakin membesar dpn mata..
congrats zahin..besar nanti jadi anak yg baik ya..dgr ckp ibu..^^

Related Posts with Thumbnails