Pages

Monday, April 5, 2010

TOP BLOGGER 2010...TQ! TQ!

Alhamdulillah....aku skali lagi telah diberikan AWARD oleh seorang Sahabat Blogger...

Wahhh sungguh aku Suka+Seronok bila blogku yang tak berapa nak femes ni...

Mendapat pengiktirafan tuk menerima award...

Sungguh tak sangka...time kasih...time kasih....time kasih hehehe...

Aku tersangat laaa MENGHARGAI pemberiannya itu.....




Hokey...nak amik award ni pun ada syaratnya...

Bagi menerima award ini, ini adalah antara syarat-syaratnya: [wahh begitu skema ayatnya kan?hehe sebenarnya daku copy cat jer dari  blog akak Balqis<---yang kasi award ni kat aku hihi]


Thank & link the person that gave you the award.

* Terima kasih bebanyak yer AKAK BALQIS kerna sudi memberi saya Anugerah Terhormat ini...begitu terharu rasanya ahaks...satu penghargaan bagi saya bila ada orang kasi award hehe...maknanya blog saya ni tak la membosankan sangat yek =)

....maklum la hanya citer hal keluarga aje yang ada kat blogku ini...kekadang aje ada artikel berkaitan hal2 lain...selebihnya hal aku ngan anak2 aje hikhik....dah aku punya blog...makanya kot suka aku la kan nak buh citer ape pun kan? mwa hahahaha...jangan marah...gheee



Pass this award to 13 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic..

* Idazs
* MamaZakwan
* Nuyue
* Wawa - MamaFaheem
* Sirna
* Mrs Ecam
* Idashamsury
* Zaidah
* Pretty Zaza
*
*
*
*
.....Pening dah aih nak mikir sape lagi daku nak kasi award nih huhu
.....Pada sesapa yg rajin menyinggah kat blogku ini...dan masih tak dapat lagi award ini
.....Dipersilakan dengan senang hatinya mengambilnya yek...
.....Akan daku update semula namanya nanti yek hehe...



Kiranya Sudilah Kengkawan Bloggerku Menerimanya Ya....









6 comments:

mrs.ecam said...

salam.....
sye dh pnah dpr award nih tp amat la rs berbesar hati sbb sudi bg award nih ek....x sngke rmai yg mngakui i nie top blogger...ah perasantan la...kih3

YanaNuar said...

Mrs.ecam...

Owh ye ke...kalau camtu takpe la...hihi..

Ieda Al-Habsyi said...

clap!! clap!! dapat award :)

YanaNuar said...

Ieda Al-Habsyi..

Hehehe..dapat award lagi..nak kasi kat Ieda bimbang Ieda dah penah dapat award nih =)

nuyue said...

thank
nanti nuyue buat yer

zaza said...

tq ta.. nanti wat n3 ye..

Related Posts with Thumbnails