Pages

Thursday, April 8, 2010

Cuak Weiii!! Terima Panggilan Lucah Di Tengah Malam...




Cuak Weii!!!...terima panggilan lucah di tengah malam.....uhuhu...Time aku nulih entry ni tubuh badan ku rasa seram sejuk semacam jer huhu....sungguh aku cuak...sape tak cuak kan? tetiba jer di malam yg sunyi...baru je nak lelapkan mata...dapat panggilan telefon yang macam tu...menggigil2 tubuh badanku bila teringat balik sore si pemanggil dengan nadanya yang begitu romantik itu...

Ok...citernya macam ni...semalam dalam kul 11 gitu la kot...aku masa tu duk tepuk si Zahin suruh dia tido lepas bagi dia susu...tetiba bunyi telefon umah....adoiiii sape pulak tepon malam2 buta ni...mak ke?..ada apa2 dah jadi ke kat kampung nun...tu je yg dapat aku pikir saat tu...rasa takut gak nak ngangkatnya sebab...biasanya mak aku jer yg biasa telefon tengah2 malam ni.... (pernah skali dua mak telefon di tengah malam tuk mengkhabarkan berita duka kematian sanak sedara..) ..lagipun tefon umah aku jarang benar berbunyi sebab kehadirannya kat dlm umahku ini hanya la sebagai penyambung talian internet sahaja ahakss...

Aku pun ngan perasaan teruja campur takut dan bimbang...cecepat angkat tefon sebelum Batrisyia dan Zahin bangun dek bunyi bising itu...dalam pikiranku hanya terbayang wajah mak tersayang aje...

Aku : Hello..
Pemanggil : Hello...Dah tido ker? (suara jangan cite la...dah la slow romantik pulak..naik meremang bulu roma aku hihi)
Aku : Nak cari sape? (masa ni rasa pelik la...sapa pulak ni..laki aku ke nak ngusik)
Pemanggil : dah tido ke? (wahhh lain macam bunyi ayatnya...lelaki sesat mana pulak tefon umah aku malam2 buta ni.. )
Aku : Nak cari sape?
Pemanggil : ok...ok..macam ni...awak tak kenal saya..saya pun tak kenal awak..tapi saya nak tanya awak pasal perempuan...... (dah lain macam jer aku dengar soklannya tu..)

TAP!! terus aku letak telefon...hambik engko nak main2 sangat ngan aku huh!!

Lepas aku letak tu...sekali lagi deringan telefon berbunyi...aahhhh aku tak kira mak ke adik-bradik aku ke yg telefon....aku dah tak peduli... kalau nak cakap sangat ngan aku...tefon aje nombor handfon aku...abih crite..

Tanpa berfikir panjang aku terus angkat ganggang dan letak balik tanpa dengar suara walau sesaat pun...pastu terus cabut wayar telefon kat belakang....masa tu tangan dah gigil2 taaakutttt...pehhhhh baru rasa lega...

Pastu terus naik atas katil dan tarik selimut...masa tu tak yah citer la tubuh badanku ini dah berpeluh...seram sejuk semacam biarpun bilik dah pasang aircon.....aduhai... lelaki gersang sesat mana pulak terdail nombor umah aku ni....bila dipikir2...tak penah plak aku bagi nombor tefon umah aku ni kat sesapa biarpun jiran depan umah...sebabnya aku malas nak berlari panjat tangga demi mengejar talian tefon umah yg deringannya akan terputus bila2 masa aje...aduhai...Yang biasa tefon pakai nombor tu hanya mak tersayang aje...tu pun kalau ada mende penting nak dibagitau...

Alahai la si lelaki gersang....kalau dah terlalu kemaruk sesangat nak merasa 'nikmat dunia' itu ahakss ayat mau bikin kontroversi lak dah hihi...kau cecepat la kumpul duit pastu gi pinang anak dara sorang dan kawen laaa tak yah la ko susah2 tefon umah orang dan sesuka hati jer nak tanya mende mengarut tu huh....kang tak pasal2 dahi kau bertelur di hempuk dek laki orang kalau dah kau duk ganggu bini dia...




**Psst...gambar pinjam dari pakcik Google....mekasih yek =)









9 comments:

Nurul Harun said...

buruk betul perangai. nurul pernah sekali je kena panggilan mcm ni. ish.

btw, jemput singgah belog nurul ya, kak. (: salam kenal.

Umi said...

ngeri2...

p/s : masih tak nampak chatbox... awat ntah tenet kat sini..

Ieda Al-Habsyi said...

eee....seram!

mamalieyna said...

seram sejuk pulak dengor..huhu..kita pernah dpt panggilan lewat mlm gk tp tak angkat sbb no tak kenal..huhu..hrpnya takde gangguan cenggitu dlm idupku! tak sanggup weeh!

YanaNuar said...

Nurul Harun : mm tu la buruk benor pangai...dah tade keje agaknya..tido lagi baik ye tak?..dah jenguk dah blog nurul..comey n banyak cite best kat c2 =)

Umi : Memang ngeri pun..dah tak bape nak lena tidur semalam..takutt huhu...

Tu la yana pun dah try tengok..ada je kengkawan tinggal jejak kat situ..agaknya tenet kat tempat Umi kot problemo hehe..

Ieda Al-Habsyi : Yup memang seram giler huhu..

Siti said...

adoi...teruknya punya perangai..kalau dah gersang sgt pi sana kat jalan TAR. hahaha

mrs.ecam said...

nie slh 1 sbb aku x psng tpong umh sbb dl ms kt kg salu kne...hu seriauuu

Intan said...

Waaa seram nyaaa!

Sape lah mamat gersang yg suka-skui call bini org memalam buta tu ye...p lah cari duit cepat2 dan kawen, pas tu hang "kacau" lah bini hang sendiri hari2 ;)

YanaNuar said...

Mamalieyna : hihi..tu la masalahnya..tefon umah yana dah beli yg ada kuar nombor tu tapi tak tau apa yg tak kena..tak naik jugak nombor pemanggil yang mendail tu huhu..

Siti : ahaha mm tu la kan..kalau dah gersang sangat pi je kat Jalan TAR sana hehe..tak yah la nak ganggu umah orang tengah2 malam buta time orang nak tido...menganggu aje...

Mrs Ecam : Wah maknanya dah penah kena la panggilan cenggitu..uhuhu..takutkan? sabar je lah..

Intan : Yup itu lah yg sepatutnya dia buatkan? bukannya duk tefon umah org memalam buta duk ganggu tido org semata2 nak bertanyakan soklan pasal perempuan aduhai..macam2 hal skarang ni :(

Related Posts with Thumbnails