Pages

Thursday, June 10, 2010

Balik Kampung Rasmi Umah Baru

Petang ni nak balik kampung
Yahooooo!!!!!
Nak balik rasmikan umah baru hokey ngeee
Sungguh seronok nih..
Kalau nak tau pasal umah baruku itu...

Moga semuanya selamat nanti..
Doakan kami satu family yek kawan2..

Lama gak ni bercuti dari hapdet belog..
Maklum la daku nih tak pakai broadband..
So,memang tak berpeluang la nak jenguk blog kengkawan nanti..
Maaf okey =)

Owh ye...lupa nak gitau..
Tuan belog balik kampung sampai ari selasa ek..
Harap maklum...
Wawawa macam la ada orang kesah ngan belog kau Na hikhik
Pasan jer lebih kan??
Tak pe la...janji aku Happy (^_^)

Key la ek...
Sikit jer dapat ku naip kat cni..
Sebabnya masih banyak barang yang nak dikemas..
Cau dulu yek..
Adiossssssss!!!!!







5 comments:

mrs.ecam said...

wahhh umh dh siap ek...siap amik cuti bagai...btol2 nk merai ni...okeh ku doakn sumenyer lncar n succes ek...amin insyaallah

maszmadi said...

uish.. best nyer leh cuti2, leh blik kg, leh msuk uma baru..

Nurhidayah Shamsury said...

raye thun ni besh la kan de umah baru...

Nasha said...

Wow ... umah baru. Yg mendengarpun dah seronok. Apa lagi yg menikmati ... Tahniah!

YanaNuar said...

Mrs.ecam : Amin...Mekasih kak tolong doakan kami =D

*******

Maszmadi : hikhik memang best pun ;D

******

Ida Shamsury : Betulll la dik, memang dah tak sabo nak raye kat umah baru ni hihi

******

Nasha : Hurmmm tu laa..Alhamdulillah akhirnya tercapai gak impian nak ada umah tecik kat kampung..pape pun thanx yek =D

Related Posts with Thumbnails