Pages

Wednesday, June 30, 2010

Hero Citer Winter Sonata Meninggal..

Kengkawan penah tengok citer ni tak??

!
!
!
!
!
!
V


Alah...Winter Sonata tu..
Femes benar citer nih satu masa dulu..
Daku pun salah sorang peminat citer tu..
Jangan tak tau hikhik

Tengahari ni dengar Buletin 1:30 kat TV3
Tetiba dengar pelakon dan penyanyi yang femes
Dan penah berlakon dalam Winter Sonata
Park Yong Ha meninggal dunia
Kerana membunuh diri kat umahnya di Seoul

Wawawa sungguh terkejut..
Ingatkan yang ini orangnya..

!
!
!
!
!
!
!
!
!
V


Tapi bila google kat internet..
Ternyata bukan...
Dan yang telah membunuh diri itu adalah
Yang ini..

!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
V


Rasanya Park Yong Ha ni..
Yang belakon watak jahat kat dalam drama
Winter Sonata tu..

Hurmmm itu lah dia manusia..
Ada masalah sikit..
Terus amik jalan pintas tuk selesaikan masalah tu..
Dan yang biasa dorang lakukan adalah
MEMBUNUH DIRI..

Kalau nak tahu selanjutnya pasal berita nih..


Tapi kan..
Daku suuuukaaa sangat tengok heroin nih..

!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
V

Sebab mulutnya begitu cumil..
Kecik cam mulut burung mwahahaha
Sukati aku jer kan kihkihkih
Dan satu lagi..
Wajahnya like baby face gitu =D
Masih tak lupa nama wataknya
Dalam Winter Sonata tu..
Yu Jin






***Psttt : Gambar pinjam dari Pakcik Google..Kredit tuk Pakcik Google...Time kasih yek =D





6 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

kiter minat giler tenok citer ni...sampai nangis2 gitu...

hani raihan said...

wahh..
ingat kan jejaka tu yg meninggal..
hehe
tkpelaa..
takziah kepada keluarga die..

princeduyong said...

wah...ye ker...patut la dia tak balas msg...

YanaNuar said...

Anje aka Mama balqis : Ehh sama la kite..sedih kan citernya huhu

********

Hani Raihan : Takziah buat keluarganya..hehe memula saya pun ingat hero bercermin mata tu gak yg bunuh diri kuikuikui..Tipah Tertipu daaaa =D

**********

PrinceDuyong : wawawa sahabat baek eeaaa..hihi

Nurhidayah Shamsury said...

byk hutang mesti bunuh diri punye..tah la..

JMR said...

dah takde hero winter sonata 2..hehehe..bunuh diri itu jln pintas ke neraka kot..diorg xtao tu..

Related Posts with Thumbnails