Pages

Friday, December 17, 2010

Dapat Hadiah dari Little Mama's Diary

Salam Hari Jumaat buat semua..

Pepagi ni nak bagi citer gembira laaaa...sungguh seronok ni..sengihnampakgigi

Semalam...

Saya dapat ni...


Hadiah lerrrr :wink::wink:



Bungkusan adiah kat atas tu datangnya dari LITTLE MAMA'S DIARY. Sebab aritu ada join giveaway kat Belog Little Mama..

Sebetulnya jugak, result dah kuar awal bulan Oktober lagi..

Tapi baru minggu lepas adiah tu dituntut.. huhu teruk kan saya nih...dah la orang nak bagi free..tolak tuah betul...

Bukannya saya tak amik tau ngan result tu okey..cuma, bila pi blog Little Mama nak check result dah kuar ke belum..sampai ke sudah tak jumpa2 jugak n3 pasal tu..uwaaaa (aik nape lak ko nanges Yana oittt..ala ngengada la tu keh3)

Mungkin kerana kat blog Little Mama tu menggunakan tab scroll kat blog archive kot.. tu yang susah sket nak jumpa tu huhu..

Nasib baik gak Little Mama baik hati..Masih jugak nak bagi adiah tu kat saya...

Terima Kasih Little Mama..Saya sangat2 menghargainya..

Korang nak tengok apa ada kat dalamnya???

Ni haaaaa...



2 Meter kain cotton bunga2...
Memang kain ni datang tepat pada masanya
Memang tengah nak carik kain tuk buat sarung bantal nih  sengihnampakgigi








0 comments:

Related Posts with Thumbnails