Pages

Thursday, December 30, 2010

Excited Nak Gi Skolah

Pejam celik-pejam celik, dah pun tinggal beberapa hari aje lagi Tahun 2010.Hurmm sekejap aje kan? dah pun nak masuk Tahun 2011.Rasanya, masih ada lagi IMPIAN aku yang masih belum terlaksana huhu sadis + sedih sungguh :puppyeyes: (harapnya Tahun 2011 nanti akan memberi aku peluang melaksanakan apa yang belum terlaksana)

Menginjak Tahun 2011, akan genaplah umur Batrisyia 5 Tahun.Hajat kami, ibu dan ayah nak hantar Batrisyia masuk sekolah bila umurnya 5 Tahun.Nak bagi dia kenal alam persekolahan dan berkawan dulu la.Nanti tak ler terkejut sangat kan..

Sejak awal cuti skolah aritu, kami sibuk mencari sekolah untuk Batrisyia.Tapi lepas di timbang baik dan buruknya keadaan skarang nih.Kami sepakat nak hantar Batrisyia ke PASTI AL-AMAN (Pusat Asuhan Tunas Islam).Nak bagi dia tahu pasal doa,surah-suruh pendek,cara semayang dan serba sedikit tentang Islam.

Opss korang jangan kata,aku tak ajar si Batrisyia tentang solat pe tu semua okey hihi...cumanya anak2 ni memang susah nak ikut kalo yang mengajar tu adalah ibu ayah dorang.Bila diajar, dorang cam blur gitu..tak tahu la, dorang susah nak paham apa yang aku ajar atau aku yang tak tahu mengajar keh3.Macamana pun, nak kena cikgu jugak yang mengajar baru la dorang nak ikut agaknya.

Jom layan gambo Batrisyia yang tak sabar nak bersekolah.



Duk menggalas beg skolah kesana kemari
Excited nak gi skolah la katakan sengihnampakgigi



Posing ngan beg skolah sket kenyit



Posing ala model la pulak kenyit


Dak tecik Zahin ni pun nak menyebok jugak..



Sebok jugak Dak Zahin tu nak kendong beg skolah
Bila tengok Batrisyia kesana kemari ngan begnya.
Nasib gak ada beg yang nenek dia bagi hihi
Kalo tak mesti nak kena pi beli untuk Zahin jugak huhu
Peace No War!! sengihnampakgigi




"Nanti kita gi skolah sama2 ye dik.."
"Cayang adik muahhh"




"Yippi!!Sonoknya nak gi skolah.."




Nak tayang beg skolah Tisya ngan Zahin ler eheheh
Si Batrisyia ni memang hantu pink
Segala menda nak yang color pink aduhaii..








Kita tengok aje la nanti kerenah Batrisyia time bersekolah..bimbang bila dah masuk skolah..asyik nak ponteng pulak..hurmmm pening gak mikir.Pape pun harap dia tak culas la nak gi skolah..






2 comments:

IDAZS said...

seronok! seronok! seronok!

belajar pandai-pandai ye batrisya, nanti dapat no. 1 suruh mama beli hadiah. kehkehkeh

eh esok nak g shoping barang sekolah zarin la (*tetiba)
hahahahahha

YanaNuar said...

Idazs : Okeyh Auntie Ida..Tisya dah tak sabar nak gi skolah ni.Nak jadi pandai cam Auntie Ida jugak hik3

Ahahaha tetiba jer kan =D

Related Posts with Thumbnails