Pages

Thursday, November 25, 2010

Today Is My Birthday

Today Is My Birthday..


* Pic dari pakcik Google.TQ



Bertambah lagi satu angka pada umurku.. cepat benar masa berlalu..

Tiada apa yang kumahu di kala ini..

Hanya mahu dipanjangkan umur.. dimurahkan rezeki oleh Allah swt..

Semoga rahmat Allah senantiasa memayungi kehidupanku sehari2..

Kalau boleh biarlah aku dapat terus menjaga anak2, memberi kasih sayang sepenuhnya pada mereka hingga mereka dewasa dan tahu jaga diri..

Pintaku juga.. biarlah jodohku dengan suami tersayang kekal bahagia hingga ke hujung nyawa kami..

Amin..Amin..Amin Ya Rabbal Alamin..



** Di pagi harijadi..aku disapa dengan suhu badan Zahin yang panas...Zahin Demam =(





4 comments:

IDAZS said...

hepi besday yana. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki :)

YanaNuar said...

Idazs : Amin.. time kasih sahabat..cayang kamoooo muahhhh =D

Anonymous said...

selamat menyambut hari kelahiran sayang...tak sangka dah tua yek isteri abg....abg ni masih muda....baru nak cecah 23 tahun...apapun abg sayang kamu...tanpamu...umpama tiada sinar dlam hidup abg....sayanglah kebahagiaan abg kat dunia nie....sbb dah lahirkan 2 permata hati kita yang comel dan lucu tu...tapi 2 tak cukup....kena tambah lagi...paling kurang tambah 5 lagi.....hadiah..abg belumsempat nak beli lagi..tunggulah..janji abg tak pernah palsu....cuma masa dan keadaan aje yang melewatkan hadiah tu...sabar yer...cuma satu pesan abg...dah jadi tua ni...perangai mestilah macam org tua..jgn mcm budak2 pulak...ingat tue..

YanaNuar said...

Hubby : Ehehehe Time kasih atas ucapan yg sangat bermakna itu =D

Tak sabar betul nak tunggu adiah yg abg janjikan itu hihi..bila nak dapatnya yek ;)

Selama ni Na cam bebudak ker? kih3 tak pasan pulak..okey pasni Na cuba jadi mak budak pulak ngeee..

Related Posts with Thumbnails