Pages

Tuesday, November 30, 2010

Gelagat Besday Boy..

Hari ni nak citer pasal gelagat besday boy..
Sape lagi kalau bukan Zahin sengihnampakgigi

Maklum ler hari tu kan dah sambut besdaynya yang ke 2 Tahun..
Kalau dah sebut sambut harijadi pasti lah ada keknya kan??
Jadi, mentang2 ler kek tu untuk harijadinya..
Habes sebijik kek dimakannya..
Bagus betolll dak Zahin nih..sengihnampakgigi

Pagi..bukak peti nak kek..
Tengahari.. bukak peti nak kek..
Petang..bukak peti nak kek..
Pendek kata, pagi petang siang malam makan kek harijadinya itu hik3

Memang berbaloi2 la habes 50 henggit beli kek arijadi tu tepuktangantepuktangan
Tak sia-sia kata orang..
Makan kek pulak bukannya nak disuapkan..
Nak makan sendiri..
Memang betul2 berdikari anak ibu yang sorang ni hihi

Nak tengok gelagat Zahin masa makan??
Jom kita terjah dan tengok  kenyit



Jom makan kek bersama Zahin..
:pompom::pompom::pompom:



Memula sengih dulu..
Amik mood la katakan hihi
Sambil mata terus tengok citer katun kat tv




Bersedia untuk pegang sudu sengihnampakgigi
Get ready...GO!!!


 

Hokey..
Pastu terus kaut kek cenggini ek..
Biar betul2 masuk dalam sudu ye kengkawan hehe




"Aummmm...dap..dap.. (sedap)"


 
Sedap hingga  menjilat sudu gitu :laugh:




" Erk.. Alhamdulillah "
Pas kenyang makan kek
Minum air masak pulak..
Maklum la manis kek tu hihi


 

Hurmmm dah kenyang makan kek..
Kita tengok tv laa pulak eheheh
(Gaya Zahin kekenyangan sengihnampakgigi )


Aku sebagai seorang ibu
Sungguh seronok!!
Bila tengok anak makan dengan begitu berselera sekali
Hingga habes sepinggan kecik tiap kali makan hihi

Nak2 lagi kalau masakan yang ibu masak =D
Berbaloi rasanya berpenat lelah buat makanan..

Layan gambar kat bawah ni pulak okey..
Zassssssssss

V
V
V
V
V


Comotnyaaaaa anak ibu...


Okey itu aje untuk hari ini..
Bye...

:bye: :flower: :flower::bye:








Seyes.. memang sebiji kek harijadi hari tu memang Zahin yang banyak habeskan.. si Batrisyia pun tak makan banyak cam Zahin makan eheheh.. betul2 sambut arijadi ni hik3





2 comments:

n0rsyAhIdA m0hAmAd said...

haha.dasatnye anak sedare ak sorg nih..

YanaNuar said...

Syida : Eheheh tau takpe..nurun pok sdare la ni kot(Budin) ekekekek

Related Posts with Thumbnails