Pages

Friday, May 28, 2010

Mempelamku Jadi Santapan haiwan..

Pagi tadi dapat mesej dari cik somi suruh aku tengok buah mempelam kat belakang umah...katanya semalam dia ada dengar bunyi cam sesuatu ada kat belakang umah...

Hurmmm tanpa berlengah lagi...terusku bukak pintu belakang tuk melihat apakah buah mempelam gajahku telah di makan oleh sesuatu???

Bila jenguk jer.....

Oh tidak! tidak! tidak!

Apalah dosa engkau oh buah mempelam....hinggakan dikau teruk di kerjakan oleh mende alah itu.... serius cakap...memang aku tak tau binatang apa yang telah menggigit buah mempelam itu.....

Sungguh sedih rasanya skarang nih... uwaaaa sob sob sob... memang buah tu tak amik lagi sebab nak tunggu awal bulan nih...nak amik dan terus bawak balik kampung... nak bagi mak,ayah,mak mentua,akak ipar ngan adik bradik aku rasa jugak uhuhuhu..sediynya..



Ni ha kesan gigitan haiwan tersebut..
Kata suami mungkin jugak musang
Tapi tak tau la kebenarannya sebab lum penah
Tengok ngan mata kepala sendiri huhu..



*** Psst : 3 minggu lepas rasanya dah ada sebijik di pulun oleh binatang jugak...agaknya binatang yang sama kot...tu yang duk balut ngan plastik itam...seblum tu duk balut ngan kertas surat kabo ajer ngeee..







2 comments:

IDAZS said...

sayangnya :(

takpela..bukan rezeki kita nak wat camne...sabo je la

SHAZA said...

alahai, tak dapat nak mkn...

Related Posts with Thumbnails