Pages

Monday, January 25, 2010

Akhirnya Kumiliki Majalah Rasa..



Akhirnya kumiliki jua Majalah Rasa ini...
First time aku tengok iklan pasal buku ni dalam majalah PA&MA edisi Januari 2010
Perasaan aku begitu teruja nak milikinya..
Pasti la sebab resepi untuk anak yang ada dalamnya tu..

Tapi hatiku ini begitu terkilan sebab dimana saja aku terjumpa kedai buku
Memang tak kelihatan lagi buku ini
Aku pikir ianya dah habis dijual
Dan takkan dapat aku milikinya lagi huhu..
Sedih sungguh masa tu..
Ye la kalau buku tu dah habis, takkan ada dijual lagi melainkan..
Sewaktu Pesta Buku..

Semalam,dalam duk berjalan-jalan tu..
Aku terjumpa la buku ni...
Terus aku sambar tanpa berlengah-lengah lagik..
Sukanyaaaaaa..... =)
Akhirnya dah ada dalam tangan aku..

Pandangan aku lak pasal majalah ni..
Memang bagusss untuk ibu-ibu..
Macam-macam jenis resepi ada dalam tuh..
Bubur,kek,desert,biskut,mee..
Pendek kata memang berbaloi-baloi dapat milikinya..
Pada sesapa yang belum milikinya...
Cecepat la pegi cari kat kedai sementara masih ada stok dan kesempatan hehe..






0 comments:

Related Posts with Thumbnails