Pages

Saturday, October 16, 2010

Selamat Jalan Kak Ja..

SELAMAT JALAN KAK JA..
AKU SAYANG KAMU!!!!
JAGA DIRIMU SOKMO NEH =D

Tika dan saat ini aku rasa kosong..
Rasa kehilangan sesangat..

Doaku hanya satu..
Moga Kak Ja, Abg Nizam dan Danish
Sentiasa dalam keadaan yg selamat..

Jam 10 pagi tadi..
Kak Ja satu family naik ni..
v
v
v
v
v


Nak berhijrah ke sini..
v
v
v
v
v



Kali ni mungkin lama kot menetap kat sana..
2,3 tahun lepas dah pegi berhijrah kat sana
Tapi belum pun 3 tahun
Dah punggah kain baju balik Malaysia hihi

Tika entry ni ditulis,
Mereka masih lagi berada di awan biru
Mudah-mudahan selamat sampai ke daratan hendaknya

Kak Ja..
Aku Sayang Kamu..
Jaga dirimu selalu tika di perantauan

InsyaAllah aku akan ingat pesananmu..
" Telefon sokmo tanya kabo mok ayah.."
" Balik sebulan sekali jenguk mok ayah.."
" Jaga kebajikan adik2.."

Tapi, sekarang nih..
Komunikasi bukan lagi jadi masalah kan???
Facebook ada untuk berhubung
Emel pun ada untuk antar surat
Segala2 nya mudah hehe

Jika aku rindu..
Aku akan tengok ini..
v
v
v
v
v


Kenangan terakhir di rumah Kak Ja



Kak Ja dan Danish
Sempat gak promote motor hihi





 

Pergilah kamu kakakku.. kerana dengan kepergianmu itu.. maka akan terbelalah nasib keluarga kita.. Cuma satu pintaku darimu Ya Allah.. Berikan aku kesempatan untuk memeluk dan mencium dia lagi..





3 comments:

n0rsyAhIdA m0hAmAd said...

sob3.sedih je bace ni...k.ja baru je tepon.alhamdulillah,die sefamily selamat dah sapa kul7pm wktu mlysia mareng.
comey gmbo hok ramai2 ni, sbb ak pn ade jgk.kiki
ak pn teringat2 je pesanan ye..
moga rezeki masih ade untuk kite adik beradik berkumpul lagi akan datang..

aku sayang kamu kakak-kakakku!!
aku jnji akn belajo molek2..insyaAllah..

Anonymous said...

ak hrap kak ja skerluarge sntiase gembire..hehe
ak nngis ble bce entry nie..sdih..
KUDIN

YanaNuar said...

Syida : Alhamdulillah..slamat tiba akhirnya.ehehe memang comey gambo tuh..aku suka tengok gambo tu =D

Aku pun harap kita adik-beradik akan berkumpul lagi di satu hari nanti.

Aku pun sayang kamu adik2 ku..
Moga kamu akan menjadi manusia yang berjaya di Dunia dan Akhirat, amin.


Kudin : Hurmmm, aku pun harap mereka gembira jer duk tempat orang tu hihi..

Sob3..tiap kali aku baca n3 ni..aku pun akan nangis jugak..sedih Din =(

Related Posts with Thumbnails