Pages

Friday, October 15, 2010

Edisi Terjah Taman Samudera

Alhamdulillah...Alhamdulillah..Alhamdulillah..

Akhirnya hajatku nak terjah ke Taman Samudera..
Umah kakak sulungku, Kak Ja
Dah pun tertunai dengan jayanya..

v
v
v
v
v



Hurmm, inilah rumahnya..
Memang comeyyy =D
Regenya pun cumil gak hehe

Terima kasih tak terhingga pada Cik Asben tersayang
Kerana sudi tunaikan hasratku itu
TERIMA KASIH SAYANG..

Dek kerana bimbang tersesat jalan
Cik Asben usahakan jugak membeli mende alah ni

v
v
v
v
v


GPS..
Gajet yang paling berguna pada orang yang takut sesat jalan hihik
Maklum ler...
Bukannya biasa sangat ngan jalan menghala ke Kuala Lumpur tu

Psssst..
Kalau korang nak tau...
Walaupun guna GPS..
Masih jugak sesat jalan wakakakah
Malu betulll ahahahahaha

Dan akhirnya kami sampai jugak kat Taman Samudera tu
Dengan selamatnya
Tapi dibantu oleh Abg Nizam (abg ipar)
Yang jadi penunjuk jalan kikiki

Tapi tak pe la..
Janji kami satu family sampai dengan selamat, iye tak???

Pagi Ahad tu,
Kami dua family jenjalan kat sini..

v
v
v
v
v


Sekadar jenjalan cuci mata tengok barang aje la huhu
Pehhh harganya memang tak leh tahan
Mahal bangat =)



Sambil tunggu Kak Ja beli baju sejuk Danish (anak sedara)
Sempat gak la anak daraku ini berposing..
Berkenan benar dia ngan anak patung pakai pakaian pengantin tu



Zahin ngan Batrisyia..
Bila dah jumpa kereta jual aiskrim nih
Terus terserlah kejakunan mereka itu mwahahaha
Tak duduk diam langsung..
Tekan sana, tekan sini, pusing sana, pusing sini
Dah macam hak milik sendiri dah kete tu hik3 
Hurmm..lama jugak la, duk biar mereka main kat situ



" Zahin, Senyum... "
Camnilah gaya Zahin posing bila ibu sebut perkataan " Senyum " hehe



Sambil tunggu anak2 main
Sempat gak la berposing ngan akakku seorang ni
Ala2 iklan ubat gigi gitu hekhek

Dah puas main ngan kete aiskrim tuh
Kami bawak anak2 tengok ini pulak..

v
v
v
v
v


Seronok sangat tengok air pancut tu
Hingga dah tak kira keselamatan diri dah..
Nasib tak jatuh dalam air
Aduhai lah anak..



" Wahhh, omey (comel) " komen Zahin



Zahin pun nak posing jugak..
Peluk batang pokok pun boleh la hihi



Ibu ngan Ayah pun tak ketinggalan..
Posing jugak mengalahkan anak2 ghee

Dalam kul 2 petang
Kami dah kembali ke Taman Samudera..
Sempat gak la tengok Nona
Pasal majlis kawen angkasawan tu..

Dan bila jam menunjukkan ke angka 5 petang
Kami dah pun bersiap2 untuk pulang ke Kuantan..
Selepas bertangis-tangisan,
Berpeluk-pelukan..
Ibu pulang dengan doa yang tak putus2..
Agar ibu di ketemukan lagi dengan kakak kesayangan
Di tahun hadapan...
InsyaAllah di Hari Raya AidilFitri..

Mengapa di tahun hadapan?
Bukankah minggu depan ada,
Bulan depan pun ada..

Nak tahu kenapa?
Tunggu entry seterusnya =D

 




" Andaiku tahu, kapan tiba ajalku.. " rasa terngiang2 bait lagu itu di telingaku.. sesungguhnya ajal dan maut itu tiada siapa yang akan tahu bila akan menjelma.. cuma doaku.. masih diberikan kesempatan untuk aku bernafas di bumi yang indah ini.. dan diberi kesempatan untuk aku berjumpa kembali dengan kakak kesayanganku.. amin..





4 comments:

@e_da said...

waaa.. ada GPS senang kan... cantik rumah tu

YanaNuar said...

@e_da : yuppp memang senang bila guna GPS nih..rasa cam yakin sket la bila gi tempat orang hihi.. ahaha memang cantekk umah tu.. harganya pun tantek gak =D

IDAZS said...

oiiittt! Datang KL tak cakap!

YanaNuar said...

Idazs : Sori Ida.. sekejap ngat aku gi KL.. tok dan wat nape2 pun uhuhu.. sekadar gi jumpa kakak aku jer sebelum dia berangkat ke Qatar.. lain tahun kalu aku gi KL lagi.. aku gitau yek.. kalu ikutkan memang nok jupe Ida ngan Aida tapi hasrat tu belum kesampaian lagi.. aduhai.. Windunya ngan korang =D

Related Posts with Thumbnails