Pages

Monday, July 26, 2010

Yabedabedu....Aku Menang Contest...

Yahooooooooooooo!!!!

Hari nih daku sungguh seronok yek kengkawan...

Tapi disamping SERONOK itu....ada gak yang TAK SERONOK....

Dari semalam...cik Asben ku demam....pagi tadi masuk keje sekejap...pastu tetiba jek balik..

Katanya nak amik MC sebab pening kepala+tubuh lemah+malas nak buat keje huhu

So,sekarang duk tido ler....hurmmm rehat ler SAYANG agar tubuhmu segar kembali =D

Mudah-mudahan cepat ler kebah demam Cik Asbenku itu...sian dia huhuhuk



Hokey...

Sambung citer bab SERONOK lak...

Bukak jer blog hari nih...dapat komen dari sorang teman baru, LALALOLA ...

Katanya...daku dan dia bertuah kat Giveaway GincooMerah...

Dan dengan rakusnya daku menerjah kat sana...

Hikhik cam tak caya lak daku menang giveaway dan akan dapat Hadiah Contect Lens

Yehaaaa sungguh tak sangka dan tak terduga hihi (ayat tak leh blah hokey hehe)

Skarang nih masih tak tau lagik nak amik color ape GEO Lens tuh...

Nak amik color BLUE kang kata Mat Salih celup lak kui3

Tapi aritu ada tengok Mak Andam sedara yang kawen...pakai contect lens color HIJAU..

Hurmmm cam comey lak... 









Nanti la.... daku kene mintak pendapat Cik Asben dulu.....Tapi kalau ikut kata hatiku...nak amik Color Koko atau Hijau....








4 comments:

Nurhidayah Shamsury said...

tahniah kak..wah syok yer..

Momma Mia said...

congrat sis!!! huhu mata vogue la raya nnti

YanaNuar said...

IdaShamsury : Mekasih...memang ngah syok bangat nih hikhik =D

>>>>

Momma Mia : hikhik tu la...raya ngan mata baru la daku taun nih kikiki...Jangan jeles yek =D

'NuReeN' said...

best2 & cgrt.. nureen suggest clr coklat.. hehehheehe ...

Related Posts with Thumbnails