Pages

Saturday, March 19, 2011

Hadiah HariJadiku..

Alhamdulillah..
Akhirnya hadiah yang ku tunggu sejak bulan 11 ritu sudah pun aku terima dengan selamatnya semalam =D

TERIMA KASIH pada Cik Asben..
Kerana bermurah hati menghadiahkan aku gajet yang penting ni..
Ini kiranya entry pertama dari gajet tu..

Pasni aku takyah lagi nak mengheret ladtop ke hulu ke hilir hik3
Bak turun bawah..bak naik atas lagi pas guna huhu..(umah 2 tingkat)
Sabar aje lah kan..
Dek kerana terlalu lama di arak ke sana ke mari..
Skrang nih wayar ladtop pun dah tak berapa OK huhu..
Sian ngan Cik Asben..Maaf yek abang.. =(

Okey,
Jom tengok adiah dari Cik Asben sempena harijadiku yang ke-28..



Sebijik Komputer CompaQ
Sonok..sonok..sonok..

Pasni leh la berBLOG n berBISNES ngan lebih kencang lagi =D 
 






5 comments:

n0rsyAhIdA m0hAmAd said...

wah!wah!
dapat compaq sejibik!

Ummi Ummair said...

salam..bestnye dpt hadiah komp baru.. :)

YanaNuar said...

Syida : mmm lama giler aku tunggu nak dapat COMPAQ ni sebijik hehe.. sonok..sonok..sonok..jangan jelez eh hihi


Ummi Ummair : Waalaikummussalam..alhamdulillah, best sesangat =D...

Anonymous said...

sdap ar org.. hahahah..
KUdin

YanaNuar said...

Kudin : Ehehe memang best pun..hari2 aku duk ngadap komputer baru tu mwahaha..jangan jelez ehhh ;)

Related Posts with Thumbnails